Методичний квест

Методичний квест

Цікаво, нестандартно і корисно розпочали 2018-2019 н.р. педагоги Тернопільської Української гімназії ім. І. Франка. Педагоги реалізують основні принципи сьогодення: "Навчання упродовж життя". Цього разу навчання учителів проходить у вигляді методичного квесту. Колектив поділений на 5 груп, кожна з яких отримала свій маршрутний лист. Упродовж робочого тижня 5 локацій:

  1. Меми на уроках (керівник локації – Колодій А.Р.),
  2. Як створити кросворд? (керівник локації – Чайка Г.А.),
  3. Що таке кросен? (керівник локації – Томашевська Л.А.),
  4. Хмарки тегів (керівник локації – Іващук А.В.),
  5. Що таке QR-код і як його використовувати вчителю? (керівник локації – Мельничук І.В.).

Керівниками локацій є досвідчені та творчі вчителі, які з радістю діляться досвідом та знаннями з колегами. На кожній локації вчителі отримали буклети: що таке мем, основні вимоги до мемів, навчилися створювати меми і основне створили банк ідей як використовувати меми на різних уроках.

На локації " Що таке QR-код і як його використовувати вчителю?"учителі дізналися про широке використання QR-кодів у повсякденному житті, ознайомилися з декількома програмами по створенню QR-кодів. Особливу цікавість викликала програма по кодуванню за допомогою QR-кодів вікторин. Учителі спробували користуватися QR-кодами. Чимало цікавих пропозицій по використанню QR-кодів на уроках почули учителі один від одного упродовж години спілкування.

На локації " Як створити кросворд?" керівник локації ознайомив присутніх з сервісами за допомогою яких легко створити кросворди на будь який смак. Водночас педагоги спробували самостійно скласти кросворди.

Цікавою була локація "Хмарки тегів". Учителі навчилися швидко складати хмарки слів і підібрали ряд вправ з використанням даної технології. Це актуально на передодні підготовки до першого уроку.

Складною, логічною і водночас цікавою і нестандартною була локація "Що таке кросен?" Виявляється, якби ти не склав кросен, він буде вірним. Але цей видроботи потребує неабиякої підготовки від вчителя, глибокого та детального знання матеріалу, вміння вибудовувати логічний ланцюжок.

Отже, вчителі гімназії вже озброєні педагогічними технологіями. Тепер вперед, до їх практичного застосування.

 

ЗДзНВР Ензельт О.П.